Jak kampania, to tylko na twitterze – o tym jak twitter zmienił media w DZIENNIKU

2009-07-120

twiiter pixEryk Mistewicz w Dzienniku: „Nie zdziwię się więc, jeśli następna kampania wyborcza stanie się – obok innych form jej prowadzenia – także ciekawą rozmową między „followersami” (odbiorcami na Twitterze) a politykiem ubiegającym się o wybieralny urząd. Przykładem @pomaska, nowa posłanka Platformy Obywatelskiej (Agnieszka Pomaska weszła do Sejmu w miejsce Jarosława Wałęsy), która zbudowała sobie tutaj całkiem pokaźną grupę odbiorców. Do najbliższych wyborów co kilka godzin będzie mówiła im, co robi, aby nie zawieść zaufania, już dziś konsultuje najważniejsze decyzje, prosi o opinie. Raz zdobytych sojuszników już nie porzuci, co jest częstą przypadłością zwycięskich polityków po wyborach. Są oni jej kapitałem zgodnie ze znaną zasadą marketingu mówiącą, że klient raz zdobyty jest w utrzymaniu tańszy pozyskiwany od nowa”

Cały artykuł o tym, jak Twitter zmienił media w weekendowym wydaniu Magazynu DZIENNIKA – „Informacja w mgnieniu oka”

Źródło: Magazyn DZIENNIKA Sobota – niedziela, 11-12.07.2009, s. 10, http://www.dziennik.pl/magazyn-dziennika/article413423/Twitter_informacja_w_mgnieniu_oka.html

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

https://www.pomaska.pl/wp-content/uploads/2023/10/apomaska_logowhite.png
Kontakt
58 767 72 40
574 152 793
Biuro Poselskie Agnieszki Pomaskiej, al. Grunwaldzka 82 (CH Manhattan, IV piętro), 80-244 Gdańsk